EO Servis mírně inovoval své odpovědi
EO Servis mírně inovoval svůj dobře známý blábol. Dle očekávání v něm nenalezneme žádnou novou informaci. Stále se snaží zcela nesmyslně popírat, že poškození platili fakturu 1250,- Kč (bez DPH) na základě telefonické objednávky (jak jim to přesně napsali) služeb Evropského Obchodního Centra, kdy byli ujištěni telefonicky i e-mailem, že cena aktivace je snížena díky dotacím EU z původních 13-15 tisíc (což je běžná cena za ty nejdražší - a na rozdíl od portálu Evropského Obchodního Centra - poctivé nabídky na českém internetu) a že žádné jiné poplatky se neplatí.
Tady jsou jejich největší "inovace":
- EO Servis přiznává existenci druhé verze VOP, kde není uveden žádný měsíční udržovací poplatek. Tuto verzi obdrželo také callcentrum, které na základě jejich objednávky, jejich jménem a jimi schváleným způsobem provádělo telefonické objednávky. Popírá však, že by kdy tato verze byla umístěna na jejich webu, takže ty z Vás, kteří jste si jí po telefonické objednávce vytiskli, tímto označuje za lháře a stejně tak i kriminalisty, kteří tento podvod šetří.
- EO servis se snaží vyvracet námitky poškozených argumentací současným stavem jejich webových stránek a zcela ignoruje, že poškozený namítá stav v době telefonické objednávky (a ještě dlouho poté). Toto se týká zejména jazykových verzí jejich "portálu" a podoby jejich VOP a ceníku.
- EO Servis konečně přiznal, že EBCentre.eu není žádným celoevropským projektem, ale že tato doména funguje pouze a výhradně na jejich portále, o čemž se každý již od počátku mohl přesvědčit díky službě "WHOIS". Ani to, že tuto doménu umístili na server společnosti KP int s.r.o. jejich společníka Kojdla na podstatě nic nemění.
- Udržovací poplatek v ceníku ve výši 2500,- Kč bez DPH, který byl při telefonické objednávce prezentován jako cena reaktivace po ukončení prvních 2 let smluvního vztahu se nyní snaží zcela účelově vydávat za onen měsíční udržovací poplatek podle bodu 4.2.6 VOP - tedy ten poplatek, o kterém Dohnal ujišťoval telefonisty, že se NEVZTAHUJE na klienty sjednané v rámci akční telefonické nabídky.
- V závěru EO Servis poškozeného vyzývá (tentokrát kupodivu bez oblíbené pravopisné chyby), aby v případě, že o jejich služby nestojí napsal "jasně formulovanou výpověď". Ti z Vás, kteří již nějakou dobu počínání EO Servisu sledujete již víte, že se jedná o promyšlenou past, která má za cíl přimět klienta aby uznal platnost smluvního vztahu (co díky podvodu při sjednání neexistuje nelze přeci vypovědět) a navíc má umožnit EO Servisu "osolit" podvedeného klienta ještě pokutou za předčasné ukončení smluvního vztahu ve výši několika desítek tisíc.