Jak je to s počty podvedených klientů?
Na základě analýzy dosavadních zjištění předkládáme následující odhady počtů podvedených klientů:
Přibližně 1300 osob souhlasilo v rámci telefonické objednávky s objednáním služby zveřejnění na portálu www.eocentrum.cz na dva roky za jedinou a konečnou cenu 1250,- Kč bez DPH.
Přibližně 770 osob provedlo dokončení registrace po telefonické objednávce
Přibližně 400 - 500 osob uhradilo sjednanou cenu 1250,- Kč bez DPH
Dotaz na stejnou zkušenost s praktikami společnosti EO Servis byl v období od 18.11. do 25.11.2007 rozeslán na zhruba 1000 adres opsaných ručně z katalogu na www.eocentrum.cz - se stejnou zkušeností a stejným názorem na ni se bezprostředně přihlásilo přibližně 200 osob.
Poté, co nám EO Servis celkem výrazně pomohl svým varovným e-mailem ze dne 23.11. rozeslaným všem svým klientům a jeho krátkodobým zveřejněním na svých webových stránkách se nám přihlásilo dalších cca 100 poškozených.
Po odvysílání první reportáže na TV Nova dne 27.11.2007 nás kontaktovalo asi 70 dalších poškozených.
Po každé další reportáži v novinách či na internetu přibylo vždy několik jednotlivců až několik desítek poškozených.
V průběhu policejního vyšetřování se podařilo vypátrat možná až několik stovek klientů, po kterých EO Servis do té doby žádné poplatky nad rámec 1250,- Kč bez DPH platit nechtěl.
Zdroje:
- Osoby a firmy opsané z Katalogu na www.eocentrum.cz v listopadu 2007
- Vyjádření samotných poškozených (e-mailem, výpovědí v trestním řízení...)
- Vyšetřovací spis Policie ČR
K dnešnímu dni máme k dispozici celkem asi 1300 kontaktů, na které bylo opakovaně rozesláno varování a doporučení k postupu proti nekalým praktikám a k obraně před nátlakem ze strany EO Servisu.
Komentáře
Přehled komentářů
Když 2500 klientů řádně platí, tak bych to bral jako podnět pro finanční úřad, nechť doměří DPH a ostatní daně a poplatky dle pomůcek. Asi by to byla pěkná sumička. Navíc krácení daně a jiné povinné dávky je tuším tresný čin. Ono by stačilo z těch 800 co uvedl Jurenka na policii. Přeci by kriminalistům nelhal, ne?
Nesrovnalosti
(Franta, 9. 7. 2008 9:02)
Takže, údaj 2500 klientů, kteří bez výhrad platí, což EO servis - Lukáš Jurenka uváděl ve svých odpovědích na stížnosti klientů bylo "blafování", neboli sprostá lež. Mělo to zřejmě navodit dojem, že všichni jsou spokojeni, pouze stěžovatel, jako jedinec se mýlí.
A v tomto duchu probíhá celé jejich "podnikání".
Dodanit
(Petr, 10. 7. 2008 6:44)