Vlkovy perly z Občanského juda
- Prvotní chyba nastala u pracovníků společnosti, která produkt EO Servisu nabízela, kdy někteří telefonisté toto opoměli klientům sdělit.
- Přímo Dohnal je podle nám dostupných informací tím, kdo podle mnoha výpovědí zaměstnanců i brigádníků callcentra školil operátory callcentra a připravoval jim callscript. Současně se účastnil několika tzv. náslechů, kdy seděl vedle operátorů se sluchátky na uších a odkýval jim vše co podle jím připraveného callscriptu klientům říkali.
- Existuje důkaz, že se pracovníci
callcentra ptali Dohnala na základě mnohých dotazů klientů přímo na
platbu udržovacího poplatku a že jim existenci poplatku na jejich
výslovný dotaz zamlčel. Tento důkaz je již součástí trestního spisu.
- Za "chybu" ohledně uvádění Evropských dotací může programátor
- O schůzku jsme se snažili
- a proto ani slůvkem nenaznačili o čem by na ní chtěli jednat.
- proto na naše vyjádření k jejich návrhu dohody ani náznakem nereagovali
- proto zarytě mlčeli k našemu návrhu dohody
- proto nakonec i přesto, že jsme na schůzku přistoupili bez předběžných podmínek odmítli zveřejnit e-mailovou adresu k jejímu veřejnému sjednání (pro členy občanského sdružení - viz zaslaná e-mailová komunikace mezi předsedou Občanského sdružení Společná obrana a mluvčím EO Servisu - D.Vlkem)
- Za špatné zobrazení VOP mohlo nevhodné nastavení internetového prohlížeče
- Zřejmě bylo špatné nastavení všech internetových prohlížečů všech těch stovek poškozených i všech novinářů i právníků i úředníků......
- V tom případě bychom měli doporučit Microsoftu, Mozille, Apple i Opeře, aby své - podle EO Servisu špatné - nastavení změnily.
- A co kdyby to zmínění výrobci internetových prohlížečů vzali jako pomluvu EO Servisu vůči jejich produktům?
- Za nekomunikativnost EO Servisu mohou antispamové filtry
- a největší z nich je evidentně na straně kanceláře EO Servisu, protože poškození klienti spamové filtry určitě pečlivě kontrolují v souladu s naším předvánočním doporučením
- Klienti si nepřečetli VOP, kde byla cena jasně uvedena
- Pokud je to společný problém všech nám známých poškozených klientů (v této chvíli okolo 350 osob), pak je snadné odhalit, že právě na tomto nekalém předpokladu byl celý systém postaven. Z tohoto počtu vyplývá dosti evidentně jejich záměr, aby klientům zůstal onen čtyřicetiosminásobek sjednávané ceny co nejlépe a co nejdéle utajen.
- V jedné z dostupných verzí VOP je uveden měsíční udržovací poplatek, avšak bez uvedení výše. V jiné verzi, která se objevila v průběhu trestního řízení tento poplatek uveden není.
- V ceníku je uveden udržovací poplatek 2500,-Kč, avšak bez uvedení periody platby.
- EO Servis prostřednictvím jím zmocněné třetí osoby (callcentrum) na základě Dohnalem schváleného callscriptu a občas i za jeho přímé osobní přítomnosti u telefonických hovorů s klienty tyto utvrzoval v tom, že deklarovaných 1250,- Kč je jedinou a konečnou cenou za 2 roky služeb.
- Pokud klient prokáže nezvratně, že dostal přímo od pracovníků EO Servisu informaci o tom, že cena 1250,- je jediná a konečná, bude jeho smlouva prohlášena za neplatnou
- To mohou samozřejmě prokázat všichni klienti, protože z právního hlediska není rozdílu mezi tím, komu zaslala tuto informaci přímo Klimešová a tím komu to na základě Dohnalova souhlasu sdělilo EO Servisem zmocněné callcentrum.
- A propos - podle našich informací není pravda ani to, že by EO Servis plnohodnotně uznal neplatnost smluv u těch lidí, kterým výše uvedené informace přímo napsala Klimešová - rozhodně nedošlo k vrácení onoho "aktivačního" poplatku.
- Mezi postiženými je i člověk, který má e-mail přímo od Klimešové s uvedením ceny 1250,- bez DPH a oni s ním jakoukoli diskusi odmítají.
Komentáře
Přehled komentářů
http://www.dohoda.estranky.cz
Zde naleznete prohlášení společnosti EO Servis, s.r.o.,které Ondrejkovič odmítl zde veřejně umístit a další důležié skutečnosti, které Ondrejkovič zatajil.
Pohádka
(New, 16. 4. 2008 19:29)
Nechte vlka s vlky výti. Co panu mluvčímu zbývalo, když si chtěl zasloužit výplatu. Vždyť stále plati:
Koho chleba jíš, toho píseň zpívej. "On to snad nemohl nemyslel vážně".
Nastavení prohlížeče
(Dan, 16. 4. 2008 10:56)Pobavil mě argument o špatně nastaveném prohlížeči :-) Prohlížeč můžete mít nastaven jak chcete, oblast obchodních podmínek je natvrdo nastavená na výšku 60px a velikost písma 9px. Text je slitý do jednoho bloku (neobsahuje odstavce). Jediné, co pomůže je vypnout styly a zobrazit stránku bez stylů jako text. Pak je text vidět celý (bez odstavců). Ale běžný uživatel vůbec netuší, že se vzhled stránky řídí nějakými styly a že se v některých prohlížečích dají vypnout.
Fraška
(Honza, 16. 4. 2008 7:24):-))) tak těmito argumenty tu celou frašku ještě pan Vlk vyšperkoval.Ikdyž na druhou stranu,co jinýho si vlastně vymyslet...
Vlk v beránčím rouchu?
(Palacka, 15. 4. 2008 23:55)To, že si EO najala pohuňka typu Vlk, který o slušnosti a dobrých mravech nikdy nic neslyšel a nic neví, svědčí o jejich dalších úmyslech : Podvádět, podvádět, podvádět. Ten odpad lidské společnosti mezi ně náramně zapadne.Když jsou tak pečliví ohledně dodržování litery zákona, proč skrývají své obličeje?
Prohlášení společnosti EO Servis s.r.o
(EO Servis, 17. 4. 2008 14:30)