Staré argumenty v novém světle
V pátek odpoledne byly EO Servisu prostřednictvím komentářů na jejich webu položeny tyto otázky:
- Jaký je rozdíl mezi klienty, kteří informaci o tom, že 1250,- je jediná a konečná platba od vás získali prostřednictvím Klimešové a těmi, kteří ji od vás dostali prostřednictvím jiného komunikačního kanálu? Ti první měli k dispozici nějaké jiné VOP a ceník?
- Kolik máte takových klientů, kteří (od samého začátku nabízení vašich služeb) při objednávce pochopili, že celková cena za 2 roky služeb portálu www.eocentrum.cz je 61250,- plus DPH, tuto službu si s tímto vědomím objednali a bez námitek vám tuto cenu platí?
- Proč si někdo již dopředu nasmlouvá tak "neprůstřelné" ověřování VOP a ceníku, když například velké banky a mobilní operátoři si nechávají tyto své VOP ověřovat pouze při změně? Počítali jste již dopředu s tím, že budete muset pravost svých VOP dokládat? Počítali jste dopředu s tím, že vás bude někdo obviňovat ze záměny různých verzí VOP a ceníku?
Jejich odpovědi po téměř 5-ti dnech intenzivního bádání jejich "právního oddělení" zněly takto:
ad1)
Klienti v případě, že byli mylně informováni slečnou Klimešovou mají nárok na rozvázání smlouvy, protože šlo o chybu na straně EO Servisu, nikoliv klientů;
ad2)
EO Servis si vyhrazuje právo na obchodní tajemství ve věci počtu klientů apod.;
ad3)
Na tendenční otázky nemáme odpověď. Hezký den.
Tímto opět dokázali, že žádnou skutečnou odpověď nemají. Naše těžko zpochybnitelné argumenty znějí takto:
Ad 1)
Z hlediska klienta je ÚPLNĚ JEDNO jestli mu informaci o tom, že se kromě 1250,- za celé 2 roky nic jiného neplatí jménem EVROPSKÉHO OBCHODNÍHO CENTRA sdělila osoba jmenující se Klimešová, Adamíková, Topolářová, Knecht, Vybíralová či Španielová. Stejně tak je ÚPLNĚ JEDNO, jestli ji obdrželi mailem či telefonicky (přes 300 svědků z celé republiky!). Pokud namítáte, že klient uzavřel smlouvu až odkliknutím tlačítka, kterým souhlasil s těmi neověřenými VOP, pak totéž platí i pro ty, kterým poslala e-mail s "mylnou" informací Klimešová, stejně jako pro ty, kterým to řekli ti ostatní představující se jako EVROPSKÉ OBCHODNÍ CENTRUM. Proti tomu nemůžete nic namítnout - z právního hlediska v tom není žádný rozdíl. Stejně tak klienti nasmlouvaní přes společnost SaveMax podepisovali tytéž VOP (vytištěné na zadní straně) a nikde nemají písemně uvedeno, že by se na ně tato povinnost (bod 4.2.6.) nevztahovala.
Ad2)
Jasně jste svou odpovědí prokázali, že toto číslo je rovno nule. Nikdo po vás v tuto chvíli nechtěl jména - jen počet - a pokud ani toto nejste schopni uvést, pak se usvědčujete sami. Výpovědi operátorů CallCentra dále dosvědčují, že poté, co v říjnu Dohnal připustil, že se měsíční poplatek platí (do té doby to popíral) a operátoři na to začali klienty upozorňovat, NEBYL O "PRODUKT" ŽÁDNÝ ZÁJEM!
Ad3)
Co je na tom tendenčního? Ptal jsem se PROČ jste zvolili TAK NETYPICKÝ způsob ověřování VOP a ceníku?
Komentáře
Přehled komentářů
Pokud někdo bude na níže uvedených stránkách hledat SKUTEČNÉ odpovědi, bude asi dost zklamán.
reakce
(Dan, 21. 5. 2008 23:46)
Pořad Občanské judo stojí vždy na straně "poškozeného". - A to chcete aby stálo na straně lumpů a podvodníků?
Přesto byl EO Servis rád, že se díky Občasnkému judu konečně podařilo přinutit, aby Ondrejkovič začal jednat. - A nebylo to spíše naopak, díky Občanskému judu jste začali jednat a nabízet "dohody"?
Toto jednání Ondrejkovič odmítl - Ano, možná, ale jednání pod vaší réžií. Několikrát vám jednání sám nabízel. Kdykoliv si férové podmínky můžete znovu zde přečíst. Pokud by jste měli opravdový zájem, mohli jste je kdykoliv realizovat.
Tak nelžete, že je odmítl, ale naopak je sám navrhoval, ovšem dokladovatelně, což se vám pochopitelně nelíbí.
Je to v pohodě
(Mgr. David Ondrejkovič, 21. 5. 2008 16:39)Dokud takhle prokazatelně lžou, je to v pohodě.
reakce
(EO Servis, 21. 5. 2008 15:14)Paní Dášo, jednoduché vysvětlení. Podívejte se jak reagují lidí na jakékoliv prohlášení EO Servisu. Viz pan Petr a podobně. Pokud vy byste byla spokojeným zákazníkem, nikdy do TV nepůjdete, protože by z vás lidé jako Petr udělali lháře a pohůnky zlého EO Servisu. A co se týká TV: Nova natáčela reportáž několik dní. EO Servisu se ozvala předposlední den natáčení tak, že přišli rovnou se skrytou kamerou. Když byli odkázání na mediálního zástupce, odmítli se s ním sejít. Natáčení pořadu trvalo desítky hodin. Vyjádření EO Servisu se natáčelo 30 minut a to co jste viděli v televizi, bylo setříháno. Pořad Občanské judo stojí vždy na straně "poškozeného". Přesto byl EO Servis rád, že se díky Občasnkému judu konečně podařilo přinutit, aby Ondrejkovič začal jednat. Byl to pan Vlk, který před kamerami TV Nova požádal, aby televize zprostředkovala jednání. Toto jednání Ondrejkovič odmítl a dodnes nebylo realizováno. Rádi s vámi téma probereme na dohoda.estranky.cz, kde se i takové věci řeší. Na stránky pana Ondrejkoviče, které bohužel obsahují mnoho nepravd, se pokud možno snažíme nepřispívat. Je také vhodné, aby diskuse byla centralizovaná, aby jste nemuseli procházet řadu různých diskusí - použijte raději Diskusní fórum na našich stránkách. Pomůže to i vám lépe konfrontovat vaše názory s názory EO Servisu i dalších klientů.
spokojení zákazníci II
(Petr, 21. 5. 2008 14:22)Spokojení zákazníci možná na natáčení přijít chtěli, ale ani v Bohnicích, ani v Dobřanech nedostali vycházky. Taky kdo jiný by byl spokojen s částkou 61250 bez DPH za maketu reklamy na dva roky na stránkách, na které se nikdo nedívá (tedy dnes krom policie).
spokojení zákazníci
(Dáša, 21. 5. 2008 13:35)
Ono je dost pravděpodobné, že i soud bude chtít s nějakými spokojenými zákazníky hovořit. Měl by to být někdo, kdo se registroval jako my ostatní v rozmezí cca červen až říjen 2007, a kdo dokáže předložit zaplacené výzvy k úhradě z tohoto období až doteď. Stejně tak EO Servis jistě má řádně odvedeno DPH z takovýchto přijatých plateb.
Překvapuje mě, že EO Servis tyto spokojence nepoužil ke své obhajobě při natáčení Občanského juda. Věděli o tom, pověřili pouze pana Vlka, aby na kameru cosi povídal. Že by se z těch stovek ba tisíců spokojených klientů nenašlo několik odvážných, kteří by promluvili a řekli, jak zřejmě díky svým telepatickým schopnostem pochopili, že budou platit 61 250,- + DPH? Pokud bych já byla spokojená, tak se schovávat jistě nebudu a nevím, proč by tyto klienty měl EO Servis tajit. To snad ve VOP nebylo, nebo to tam bylo dodáno později?
Stanovisko
(EO Servis, 21. 5. 2008 13:04)Stanovisko EO Servisu naleznete na dohoda.estranky.cz.
re Dan
(EO Servis, 21. 5. 2008 13:03)Dobrou chuť. Běžte na dohoda.estranky.cz. Tam takového člověka najdete. Jistě se dozvíme, že jsme si ho vymysleli. My bychom byli nejraději, kdyby se rozhodl, že svou identitu zveřejní. V minulosti to tak už někteří klienti udělali. Byli však "sežrání zaživa" lidmi z fóra.
spokojení zákazníci
(Dan, 21. 5. 2008 11:20)
Dášo, trefné přirovnání.
Ukažte mi jediného spokojeného, který bez výhrad platí a kterému "služby" EO servisu přináší užitek.
Pak dám na modlení a sním svůj klobouk.
spokojení zákazníci
(Dáša, 21. 5. 2008 11:11)To obrovské kvantum spokojených zákazníků by mělo být soustředěno v tištěném katalogu. "Hrstka" nás nespokojených tuto možnost striktně odmítla, takže tam museli zákonitě zůstat ti spokojení. Obávám se však, že půjde o katalog, který "svět neviděl".
Skutečné odpovědi tam nejsou
(Mgr. David Ondrejkovič, 22. 5. 2008 10:58)