Proč Vám nesouhlasí datum uzavření smlouvy s fakturou či Výzvou k platbě?
25. 11. 2007
Máme zajímavý poznatek kompilovaný z několika výpovědí postižených (doloženo Policii ČR): Na některých "Výzvách k platbě" a Fakturách za "aktivační poplatek" nesouhlasí datum údajného vzniku smluvního vztahu s datumem kdy bylo odkliknuto "dokončení registrace". Počátek smlouvy je datován různě, někdy však již k prvnímu telefonátu, kdy ještě postižený nikomu nic neslibil. Jaký to může mít význam?
Podívejme se na to z hlediska obchodních podmínek: Pro případně vypovězení smlouvy je důležité datum - je-li příliš brzké - mohla by být účtována pokuta za předčasné vypovězení. Je-li příliš pozdní - dochází automaticky k prodloužení smlouvy o jeden rok. Vzhledem ke svědectvím některých postižených (opět doloženo Policii ČR) o tom, jak ve firmě při telefonické urgenci "nemohli najít došlou platbu" není těžké si představit, jak obtížné by bylo "trefit se do správného data" při vypovězení smlouvy.
Podívejme se na to z hlediska obchodních podmínek: Pro případně vypovězení smlouvy je důležité datum - je-li příliš brzké - mohla by být účtována pokuta za předčasné vypovězení. Je-li příliš pozdní - dochází automaticky k prodloužení smlouvy o jeden rok. Vzhledem ke svědectvím některých postižených (opět doloženo Policii ČR) o tom, jak ve firmě při telefonické urgenci "nemohli najít došlou platbu" není těžké si představit, jak obtížné by bylo "trefit se do správného data" při vypovězení smlouvy.
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář