Další vyjádřeni EO Servisu k žalobě
V sedmistránkovém dokumentu neustále dokola opakují své klišé na téma - "nevšiml jsi si včas, že tě chceme podvést, tak teď plať!" Samotný fakt, že jejich hlavním cílem nebylo poskytovat vám nějaké služby ale nachytat vás a zavázat k nesmyslně vysokým platbám se ani nesnaží příliš skrývat.
Zoufalým dovoláváním se věcné příslušnosti rozhodce, které se nese celým dokumentem dokazují, jak moc se bojí nezávislého soudu a zároveň tím potvrzují naši velmi důvodnou domněnku, že mají výsledek rozhodčího řízení předem domluvený (či spíše koupený). Původní záměr zákona o rozhodčím řízení - tedy urychlit a zjednodušit řešení sporů - totiž staví tímto svým postupem doslova na hlavu, když využívají údajné rozhodčí doložky k blokování již nařízeného soudního jednání.
Nikdo vám podle nich také netvrdil, že by jste uzavřeli smlouvu po telefonu, takže "Děkujeme za telefonickou objednávku...." jste si zřejmě všichni vymysleli, stejně jako datum telefonického hovoru uvedené jako počátek smluvního vztahu na fakturách na 1250,- Kč (bez DPH)
Přiznávají, že pouze simulují stálý rozhodčí soud, ale ohánějí se tím, že je to v podstatě legitimní a legální.
Dále fakticky přiznávají, že využívají skutečnosti - mezery v zákoně - v tom ohledu, že podnikatel není chráněn proti klamavé reklamě a nekalým obchodním praktikám jako spotřebitel, takže nemá nárok se dovolávat ochrany. To je možno považovat doslova za výsměch spravedlnosti.
Důkazy o tom, že Waschka je TOP zákazníkem EO Servisu označují jako nepodložená a účelová tvrzení a to i zřejmě přes výpisy z obchodního rejstříku a notářsky ověřený záznam jejich stránek..
Ani slovo neuvádějí o tom, že by snad ještě někdo jiný kromě žalobce měl s jejich "službami" problém, takže zřejmě spoléhají na to, že si těch mnoha desítek stejných žalob na Městském soudu v Brně nikdo nevšimne.
Také zřejmě očekávají, že si soudce neodvodí zcela jasný závěr - totiž že pokud má 100% jejich "klientů" (kteří jsou nám v současné době známi) na jejich požadavky stejný názor, pak že bude asi uvádění klientů v omyl samotnou podstatou jejich "podnikání".
Vyjádření si můžete prohlédnout zde (bez úvodního listu):
6. strana
Doporučení jak reagovat najdete zde.