Máme k dispozici nahrávky hovorů!
Aktualizováno potřetí: Ukázka nahrávky zde.
Společnost Quality Brands prokázala naprosto jednoznačně, že má vůči klientům poškozeným v cause EO Servis zcela čisté svědomí, neboť i oni sami byli podvedeni.
Z toho důvodu nabízí poškozeným záznamy hovorů, které se podařilo zachránit.
Schéma hovorů je vždy téměř stejné a naprosto jasně prokazuje, že klient nemohl tušit, že by kromě prezentované "akční" ceny 1250,- bez DPH existovala jakákoli jiná cena. Navíc hovory jednoznačně prokazují, že klient ani náhodou nemohl objevit, že s ním hovoří někdo jiný než "společnost Evropské Obchodní Centrum".
V hovoru vždy zazněla informace, že služby byly oceněny na nějakých 13 tisíc (toto je celková cena více-méně obvyklá u těch nejdražších a nejkvalitnějších seriózních internetových katalogů) a jen díky dotacím Evropské Unie byla tato cena snížena na 2500,- Kč, přičemž akční telefonická nabídka je ještě o dalších 50% nižší.
Pokud by klient měl zájem pokračovat ve smlouvě i po dvou letech - platil by "reaktivaci" jako stálý zákazník v ceně 2500,- Kč. Takto byla také pochopena položka 2500,- Kč udržovacího poplatku v jejich tehdejším ceníku. Z tohoto kontextu jednoznačně vyplývá - a každý soud toto musí uznat - že nebyl důvod se domnívat, že by kromě této nabídnuté ceny mohla existovat ještě nějaká jiná položka v ceníku.
Jelikož jak VOP, tak i ceník byly pro běžného člověka značně nepřehledné a učiněná nabídka tak byla silně neurčitá - je závaznou nabídkou to co zaznělo v prvním kontaktu - což je právě tento telefonický hovor!
Jaký je tedy postup při získání nahrávky telefonického hovoru?
Abychom mohli pomoci společnosti QB třídit ty stovky - a možná, že i tisíce - telefonických hovorů, je lepší mít Váš souhlas k tomu, abychom se s nimi mohli seznamovat. Proto prosím zašlete nejprve na adresu ondrejkovic@klikni.cz Váš předběžný souhlas touto formou (v tuto chvíli stačí e-mailem):
Tímto dávám svůj souhlas, aby se Mgr. David Ondrejkovič, narozený 4.5.1968, seznámil s obsahem telefonického hovoru mé osoby (firmy), prostřednictvím kterého mi byly nabídnuty služby portálu www.eocentrum.cz.
Zároveň prosím společnost Quality Brands, aby mi nahrávku telefonického hovoru zaslala e-mailem nebo jiným vhodným způsobem, případně mi jej předala osobně.
Dále vyjadřuji předběžný souhlas k tomu, aby byl záznam mého telefonického hovoru použit v důkazním řízení u trestního i civilního soudu. Tento souhlas s použitím nahrávky jako důkazu si vyhrazuji právo kdykoli odvolat - má se zato, že pokud tak neučiním do 5 pracovních dnů od obdržení nahrávky tohoto telefonátu, nemám v úmyslu tento souhlas odvolat.
V.....dne...........
Jméno
Firma
Telefon - nejlépe ten, na který Vám volali
Aktualizováno: V tuto chvíli probíhá korelace (ztotožnění) Vašich souhlasů (už jich dorazily stovky) s databází poškozených. Průběžně jsou tyto souhlasy odesílány do callcentra QB a teprve po obdržení důkladného právního rozboru a zdůvodnění budou Vaše požadavky uspokojeny - tedy v případě, že se Váš konkrétní hovor najde.
Aktualizováno podruhé: Výše uvedený text mi v tuto chvíli již neposílejte. V tuto chvíli jsou již nahrávky hovorů ztotožněny s konkrétní osobou na základě porovnání databáze poškozených s výpisem z adresářů, kde jsou uloženy nahrávky telefonních hovorů. V nejbližších hodinách zveřejníme přesný způsob jakým se budete moci ke svým nahrávkám dostat.
Aktualizováno počtvrté:
Definitivní postup získání nahrávky hovoru je následující: Jakmile je na základě seznamu objevena nahrávka hovoru, je konkrétní subjekt kontaktován a je mu zaslán formulář, který po vyplnění vlastnoručně podepíše a zašle poštou do Quality Brands. Následně je mu zaslána nahrávka způsobem, který si určí (většinou e-mailem). Pokud nebyla Vaše nahrávka nalezena, není Vám tento formulář zasílán.
Jakmile EO Servis podnikne jakékoli kroky směřující proti možnosti předat poškozeným jejich telefonické hovory, bude to naprosto jasné přiznání jejich viny.