Vážně pokus o smír nebo jen další podraz?
Po operativní poradě "minitýmu" bychom rádi upozornili na některé aspekty v noci zveřejněného příspěvku s náznakem nabídky na reálný smír.
Byli bychom rádi, kdybychom se mýlili, ale poslední dopis od EO servisu obsahuje některé podezřelé příznaky, které je potřeba alespoň zmínit a uvést do souvislostí:
- Dopis není podepsaný jednatelem společnosti - je tam uvedeno "v.z." (zřejmě "v zastoupení") a podpis není podle našeho názoru podobný žádnému z podpisů, které jsme doposud v dopisech od EO Servisu viděli. Každopádně to znamená, že dopis zasílá osoba bez jednatelského oprávnění;
- Dopis je zaslán pouze v jediném výtisku - tedy nikoli jako řádná smlouva ve 2 provedeních - po jedné pro každou smluvní stranu;
- Dopis jasně obsahuje plné uznání platnosti smluvního vztahu podle VOP EO Servisu.
Co z toho může plynout?
- Pokud by tento dokument poškozený podepsal tak jak je předkládán, bylo by to velmi pravděpodobně chápáno jako uznání smluvního vztahu a poškozený by si tím mohl do jisté míry zkomplikovat svou situaci
- Jelikož za EO Servis není v nabídce podepsána osoba s jednatelským oprávněním, nemusí být tato nabídka ze strany EO Servisu brána jako závazná a tudíž se může snadno proměnit v bezcenný cár papíru.
Pokud EO Servis opravdu myslí vážně svou nabídku, pak by neměl mít sebemenší problém akceptovat naše podmínky uvedené ve Variantě 1 (v současné době ještě detailně posuzované právníkem). Pokud je akceptovat nebude, jasně nám tím sděluje, že svou nabídku vážně nemyslí.
Vzhledem k "vysvětlení", které nám EO Servis poskytl jsme zastavili jakékoli práce na možné přípravě Varianty 1. Pokud by někdo přesto měl zájem, můžeme v souladu s Variantou 1 nabídnout (zdarma samozřejmě) zpracování dohody o narovnání.
Komentáře
Přehled komentářů
Naprosto s vámi souhlasím, pane kolego, jen nevím kam si mají pánové sáhnout (viz předposlení řádek Vašeho komentáře). Ale nebojte, boží mlýny melou sice pomalu, ale nic je nezastaví stejně tak jako nás. (Jsem sice ateista, ale přesto bych si nedovolil brát boží jméno a jeho mlýny nadarmo a i jako ateista věřím v boha víc, než slovům našich chlapců z EOS)
a jak to tedy je?
(Zdeněk, 8. 2. 2008 22:13)
Drzost a povýšenost hochů z EO servisu je do nebe volající.
Takto nás poučují. Viz citace z níže uvedeného příspěvku: pro pana Petra
(EO servis, 05. 02. 2008 18:40)
„Možná jste si měl VOP číst stejně důkladně před tím, než jste potvrdil, že s nimi souhlasíte. Rozhodně by se tím ušetřilo spoustu nedorozumnění.“
Nebylo by jednodušší, pánové z EO servisu, nelhat a neujišťovat nás i na výslovný dotaz, že žádné další platby během dvouletého období nebudou?
Nebylo by jednodušší uvést v ceníku jasně u položky udržovací poplatek údaj, že se vybírá měsíčně?
Nebylo by jednodušší uvést jasně v komentáři co obsahuje „balíček“ i údaj, že jeho součástí je i povinnost platit měsíční poplatek?
Nebylo by jednodušší napsat jasné, jednoduché tzv. VOP, aby byly všem srozumitelné, aniž by je bylo nutné pročítat s právníkem za zády? Vždyť cena by měla být jasná z ceníku, jak bývá obvyklé a potřebné.
Nebylo by jednodušší nelhat o dotacích a o EU?
Otázek se samozřejmě nabízí mnohem a mnohem více, na které jsme nedostali od Vás odpověď. Některé jsou popsány i na těchto www.
Myslíte, že mezi seriózními partnery, když jste ujištěn o dohodnuté ceně, je obvyklé podezírat partnera o podvodném úmyslu? Jako jsem to měl předpokládat v tomto případě?
Mně se to tedy za 17 let podnikání nikdy nestalo. Nemusím být právník, ale stačí „selský“ rozum, abych z indícií uvedených výše i na těchto www, byl zřejmý úmysl, vylákat společností EO servis z oslovených ,co nejvíce peněz. Tomu nakonec odpovídají i lichvářské sankce.
Proč neustále otravujete, nás podnikatele zasíláním různých výzev a upomínek, když si musíte být vědomi, že jsou neoprávněné, mimo jiné z důvodů, že smlouva nemohla, klikacím, tudíž neprůkazným způsobem ani vzniknout. Máte snad nějaký podpis?
Proto pánové z EO servisu, sáhněte si nejdříve do svého svědomí, než začnete udílet rady!!!
Přestaňte nás otravovat a inkasujte si pouze ty spokojené!!!
BTW
(ondra, 7. 2. 2008 17:10)jen tak btw když EO mluvi o tom že neni možne projit 2000 zaznamu :-) to prece nikdo nechtel stačilo projit ty ktere jim to vyhladalo na kličova slova ovšem pokud nemaji jen tech neziskovek 2000 :D to by je i ta pošta potom přišla pěkně draho kdyz počitam 2000x10kč :-)
Co jíného můžeme čekat
(Lukáš Dub, 6. 2. 2008 21:51)
Zajímavý,ale zřejmě pravdivý názor z : http://www.lupa.cz/diskuse/382/vse/
Datum: 30. 1. 18:58
Vložil: Nick (neregistrovaný)
Titulek: Re: hm (Celé vlákno)
Nene, The Saint je Dohnal - to je druhý společník a mozek celého toho podvodu. Jurenka je jednoduchej chlapec z vesnice, kterému se zalíbila představa života na vysoké noze. Teď si myslím hořce lituje!
Úsměv...
(Arnošt, 6. 2. 2008 11:49)Musím se jen smát nad jakýmikoliv řádky psanými chlapci z oe... a nejen řádky, stačí se jen podívat na první reportáž TV NOVA a rozhovor s p. Dohnalem a víme s kým máme tu čest...:-) Proboha mají ti rádoby podnikatelé Dohnalové a spol. vůbec ukončené základní vzdělání??? Viz. "vysveleni", "prez", "ztahovat", "nedorozumnění"!!..atd atd... :-)
To je bezva!
(David Ondrejkovič, 5. 2. 2008 23:30)Tak to je bezva, že nás hoši takhle vyvedli z omylu a ušetřili nám rozhodování, ne?
Trochu si započítáme...
(Petr, 5. 2. 2008 21:33)
Táákže, pánové nám tady tvrdí, že mají přes 2000 klientů. Nás, co jsme nespokojeni, je cca 300, tedy pokud jsem na I. stupni ZŠ dával pozor, tak to znamená, že klientů, co bez výhrad platí udržovací poplatek je cca 1700. Výše udržovacího poplatku je 2500 bez DPH za 1 měsíc. To znamená, že 2500x3x1700=12.750.000 bez DPH. Tedy v přiznání k dani z přidané hodnoty EO servisu by se měla objevit tato suma ve vyúčtování DPH za kvartál v kolonce "uskutečněná zdanitelná plnění" Pokud by snad tato čáska byla nižší, má finanční úřad možnost daň doměřit dle pomůcek. A myslím, že i toto by mohlo sloužit jako pomůcka v případě nesrovnalostí v dani přiznané a zde trvrzenému počtu klientů. Jen tak pro upřesnění, DPH z této částky činí 2.422.500,- Kč. Takže pokud se prokáže, že takovou částku EO servis skutečně čtvrtletně odvádí, pak snad začnu věřit i jejich dopisům a vůbec všemu, co nám tady všem tvrdí. Pokud ne, pak na základě jejich vlastních slov by jim měla být zmíněná částka (samozřejmě snížená o náklady, tedy ne o moc) finančním úřadem doměřena.
P.S. Na základní škole, tuším, že již na prvním stupni jsme probírali, že slovo "přes" se píše se "s" stejně tak slovo "stahovat" Takže chlapci, bacha na "hrubki". Stačí, že si děláte ostudu jinou formou...
Neziskové organizaceIII
(Jar., 5. 2. 2008 19:39)
Pánové z EO servisu, jak je známe, nedělají nic nezištně. Nechtějí mít jenom další nepříjemnosti od úřadů, pod které neziskovky většinou patří. Již jsem se chtěl divit, že se v nich pohnulo svědomí. Ale jak je vidět slůvko serióznost a slušnost je jim na hony vzdáleno.
Ale asi to dělají opravdu dobře, když jim stoupl počet spokojených klientů za pár týdnu z 800, jak je uvedeno ve výslechu, na více jak 2000, jak je uvedeno níže. Asi budeme muset jít k nim do učení. Raději ale ne.
Re: pro pana Petra
(Petr, 5. 2. 2008 18:47)Spoustu nedorozumění by se ušetřilo, pokud "Vy" byste podnikali jako slušní lidé a né tak, jak jste předvedli. Pokud byste věnovali jen polovinu času, kterou jste dali do přípravy VOP a vymýšlení jak to zaonačit, aby se někdo zaregistroval tomu, aby stránky byly opravdu "evropské" tak byste udělali mnohem lépe. Kdyby lidi nebyli "ubezpečeni", že aktivace je jediná platba a udržovací poplatek se na ně nevztahuje, tak Vám možná ubylo těch cca 300 nespokojených klientů. Zbylo by Vám tedy jen těch jestli dobře počítám 1700 klientů a to je taky dobrý, ne.
Neziskové organizace II
(Petr, 5. 2. 2008 18:41)Znamená to tedy, že pokud si v profilu na Eocentru zadám něco se školou, domovem, nezisk... tak se mohu též těšit na 100% slevu??? Jak jednoduché, že jste to neřekli dřív, vůbec jsme tu nemuseli být. Ale to asi operátoři z call centra nevěděli, že...
pro pana Petra
(EO servis, 5. 2. 2008 18:40)
Ve VOP nic o neziskových organizacích nenajdete, protože nikdy nebylo v plánu podobné organizace oslovovat...
Možná jste si měl VOP číst stejně důkladně před tím, než jste potvrdil, že s nimi souhlasíte. Rozhodně by se tím ušetřilo spoustu nedorozumnění.
Neziskové organizace
(Petr, 5. 2. 2008 18:30)
Ať procházím VOP sebe důkladněji (a to je znám skoro nazpaměť), tak v nich nevidím zmínku třeba nějaký bod 4.2.9 nebo něco takového, že by "neziskové organizace" udržovací poplatek neplatily. Když se tak usilovně držíte těch úžasných VOP, proč to v nich není zakotveno, takhle by mohl přijít těm rádoby "ziskovým" organizacím jiný dopis, že v rámci solidarity a abyste "vy" nepřišli o zisk budou platit udržovací poplatek za i za ty neziskovky. Ostatně pokud by klienti platili "bez výhrad" udržovací poplatek a dle Vašeho tvrzení je jich většina, pak by se dalo polemizovat o tom, že jste z nich udělali "neziskové organizace" a měl by jim být poplatek též odpuštěn.
P.S. Nedomnívám se, že by pan major vymýšlel nesmysly a něco překrucoval. Nedělá nic jiného, že hledá pravdu a jakmile ji najde, tak vy vyletíte jak čertík z krabičky. Kdyby jste podnikali jako slušní lidé, tak se tady o ničem nemusíme dohadovat. Jenže jak se zdá, někdo se poctivě asi živit neumí.
P.S.2: Tento komentář je míněn jako vzkaz pro EO servis
ADEVA
(EO servis, 5. 2. 2008 18:29)
Máme v databázi prez 2000 klientů... není možné projíždět to ručne. Vybrali jsme všechny firmy s klíčovými slovy "škola,domov,nezisk atd...
Zítra Vaši společnost prověříme, ale pokud jste to už dostat tak buďte rád, ztahovat to určitě nebudeme
Vysvětlení dopisu firmě "ADEVA"
(Hubálek Pavel, 5. 2. 2008 18:20)Musím pouze připomenout, že firma ADEVA - školní jídelny, spol. s r. o, není nezisková organizace. Jsme společnost s ručením omezeným zajišťující školní stravování.
a jak to tedy je ?
(EO servis, 5. 2. 2008 17:48)Vysvelení dopisu firmě "adeva" najdete na ondrejkovic.estranky.cz
Souhlas, dotáhněme to do konce
(Milena Balíková, 5. 2. 2008 15:48)
Souhlasím s panem Richterem, k tomu se už nedá nic dalšího dodat ..
Na poště mám od EO dopis, adresovaný do vlastních rukou a ne na firmu. Jsem moc zvědavá, co tam bude.
Zdravím všechny
dotáhněme to do konce!
(Roman Richter, 5. 2. 2008 11:50)
Vážení, chci upozornit na dva aspekty:
1/ Ty lidi nemají žaludek ani svědomí a spoléhají na lidskou slabost -zneužívají lidi, kteří svědomí mají a chtějí klid. Nevěřte, že by se chtěli domluvit, došlo to moc daleko a oni nás pouze chtějí rozdělit a dostat od pár z nás uznání smluvního vztahu, což by mohlo sloužit jako precedens! Nebojte se a nadále táhněte za jeden provaz! Prosím vydržme to!
2/ Když jim to jednou projde, zkusí to na někom jiném znovu a potom se tam třeba již nenajde žádný p. Ondrejkovič, bude tam jen spousta uhoněných podnikatelů, kteří se snaží něco vybudovat a všechno poplatit a my svou nynější zbabělostí, bychom de facto způsobili hodně neštěstí jiným lidem v budoucnu.
(Někdo si řekne - "co mě je do jiných, hlavně, že jsem se z toho dostal já !" - promiňte, ale ......doufám, že Vám to bude stejně proti srsti jako mě.
To je pouze můj názor, jestli to chápete moc jinak, prosím, opravte mě. RR
pro pana Zdeňka zde pode mnou
(Petr, 8. 2. 2008 22:28)