Jdi na obsah Jdi na menu
 


Souhrn nejdůležitějších informací

Příspěvky

Případ EO Servis před civilním soudem

27. 6. 2008

Na tomto místě se budeme snažit udržovat aktuální přehled o jednotlivých soudních sporech.

 

Jaký je další možný postup?

6. 6. 2008

Pokud učiníte všechny kroky "První pomoci", je třeba se rozhodnout co dál. Máte dvě základní možnosti - blíže v příspěvku.

 

Důležité! Co dělat v případě, že budeme vystaveni rozhodčímu řízení?

1. 6. 2008

Čím menší šanci cokoli získat EO Servis má, tím extrémnější kroky může podniknout, aby na poslední chvíli vytloukl ze situace co se dá.

 

Rozbor jednotlivých právních argumentů

1. 5. 2008

Složitost právnických frází bývá někdy pro člověka s průměrným právním vědomím málo srozumitelná a proto se zde pokusíme některé věci vysvětlovat přístupnější formou.

Je nám jasné, že i tak budou texty pro řadu lidí dlouhé a nezáživné, ale budeme se snažit alespoň zvýraznit ty nejdůležitější pasáže z nich a na konci každé kapitoly provést stručné shrnutí a závěr. Tento souhrn argumentů budeme také průběžně doplňovat a aktualizovat.

 

Důležité: Rozbor argumentů

30. 4. 2008

V průběhu "causy EO Servis" již zazněla spousta argumentů. Protože je však množství poznatků uveřejněné na našich stránkách již poměrně značné, může být s hledáním některých důležitých informací občas problém. Proto jsme se rozhodli touto cestou postupně shrnout nejdůležitější argumenty hovořící jednoznačně ve prospěch tvrzení, že smlouva s EO Servisem je od počátku neplatná.

Složitost právnických frází bývá někdy pro člověka s průměrným právním vědomím málo srozumitelná a proto se pokusíme některé věci vysvětlovat přístupnější formou.

Je nám jasné, že i tak budou texty pro řadu lidí dlouhé a nezáživné, ale budeme se snažit alespoň zvýraznit ty nejdůležitější pasáže z nich a na konci každé kapitoly provést stručné shrnutí a závěr.

Tento souhrn argumentů budeme také průběžně aktualizovat.

 

Na co si při uzavírání dohody s EO Servisem dávat pozor a proč

28. 4. 2008

Jelikož už jsou nám dostatečně známé různé triky a podrazy EO Servisu jak z poškozených dostat co nejvyšší částku, předkládáme v tomto příspěvku důležitá doporučení, kterých je velmi doporučeno se držet, pokud se rozhodnete platit jim toto výpalné. U každého doporučení následuje stručné vysvětlení.

 

Vyjádření EO Servisu k žalobě

24. 4. 2008

EO Servis zasílá soudu své vyjádření k podané žalobě, které s největší pravděpodobností taktéž v nejbližších dnech obdržíte, pokud jste již podali žalobu.

 

Typické postupy podvodných katalogových firem

20. 4. 2008

V příspěvku se pokusíme o zjednodušený souhrn typických postupů, které používají podvodné katalogové firmy při vyvíjení nátlaku na své klienty. Obsáhlejší popisy naleznete například v článcích publikovaných v časopise Profit nebo Literárky, které jsou odkazovány na těchto stránkách.

 

Sledujte svou žalobu

19. 4. 2008

Abychom mohli přijímat organizační opatření na straně žalobců, potřebujeme Vaší spolupráci.

 

Vítězné rozsudky nad katalogovými firmami!

19. 2. 2008

Podvedení klienti švýcarské společnosti Intercable Verlag již vyhráli řadu soudů. Rozsudky a zdůvodnění jsou silně inspirativní.